CenterCar.pl Wszystko dla Twojego samochodu

12/333 77 72
Wybierz
Markę/Model/Typ
Samochodu

Wada fabryczna towaru

 

Wada fabryczna towaru



Wszystkie produkty dostępne na naszej stronie internetowej objęte są gwarancją producenta. W przypadku gdy produkt wykazuje jakiekolwiek wady należy zgłosić go do reklamacji, przez wypełnienie formularza reklamacyjnego umieszczonego w zakładce Formularz reklamacji i przesłanie go na adres e-mail Sklepu (Kontakt). Konieczne jest również przedstawienie dokumentu sprzedaży.

Reklamowany towar musi być kompletny co oznacza, iż należy zwrócić wszystkie elementy wchodzące w skład towaru niezależnie od ich stanu. Po zarejestrowaniu reklamacji i spełnieniu powyższych warunków wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ocenie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika, a następnie przekazany do ekspertyzy rzeczoznawców danego producenta, gdyż firma Centercar.pl jest pośrednikiem pomiędzy użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej.

Koszt przesyłki zawierającej reklamowany towar w chwili wysyłki w całości pokrywa zwracający, który odpowiada także za zapakowanie zwracanego towaru w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem w transporcie. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt wysyłki zostanie zwrócony, a reklamowany towar zostanie wymieniony na wolny od wad lub zwrócony zostanie koszt jego zakupu (zgodnie z dokumentem sprzedaży). Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi min. 14 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru



 

 

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte n a naszych stronach należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na naszych stronach użyte są w celach informacyjnych.