CenterCar.pl Wszystko dla Twojego samochodu

12/333 77 72
Wybierz
Markę/Model/Typ
Samochodu

Niezgodność towaru z zamówieniem

 

Niezgodność towaru z zamówieniem

 

W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem należy niezwłocznie skontaktować się z nami drogą mailową lub telefoniczną. W tym przypadku Klient ma możliwość zwrotu pieniędzy za brakujący towar lub zwrotu wartości całości zamówienia przy wcześniejszym odesłaniu paczki na adres sklepu wraz z dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem dotyczącym reklamacji dostawy zamieszczonym w zakładce:

  1. Formularz zwrotu

  2. Formularz reklamacji

Zwrot pieniędzy wraz z poniesioną w przypadku rezygnacji z zamówienia wysyłką następuję do 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszej siedziby. Prosimy pamiętać że zwracany towar, zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania ani montażu.

Prosimy również pamiętać o możliwości dosłania brakujących pozycji zamówienia, jeżeli taka sytuacja wynika z naszego błędu, towar zostaje wysłany na adres Klienta na koszt Sklepu.

 

 

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte n a naszych stronach należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na naszych stronach użyte są w celach informacyjnych.